Текст скопирован в буфер!

Меблі від виробника для офісу і дому

Показано 1 - 24 з 137 позицій

фільтри

Ергономіка

Регулювання

Ще кілька років тому 80% всіх покупок відбувалося безпосередньо в магазині. Сьогодні ж така цифра неухильно знижується, і все більше покупців звертають увагу на пропозиції інтернет-магазинів. Це й не дивно - адже таким чином можна заощадити до 20% реальної вартості продукту. Але є одне «але» - ризик і страх бути обманутим. У цій статті розглянемо дуже важливу тему, щодо того, як же розпізнати «фейковий» магазин від реального, і який зиск покупки онлайн меблів для вас особисто.

Інтернет-магазин меблів «Невидимка»: головні ризики для покупця


Перед тим, як укласти угоду з продавцем будь-якої продукції, покупець ретельно вивчає пропозиції ринку в зручному для себе сегменті. І це правильно, адже на моніторингу одного і того ж продукту від різних постачальників можна заощадити на різниці в націнці до 20%. Ще більше можна заощадити на офіційному сайті безпосереднього виробника. Оскільки наша компанія займається виробництвом крісел, столом і стільців, то поговоримо про те, як же розпізнати справжній сайт від фейковий, і яку вигоду можна для себе вивудити в цьому випадку.

Головні ризики, які існують для покупця, який бажає купити крісло в інтернет-магазині:

  • якість товару не відповідає заявленому опису. Можна повернути товар, але це гроші за пересилку, час і нерви;
  • різниця в початковій вартості продукту від тієї, яку вам надають в чеку на оплату;
  • недостовірна інформація з приводу розмірів і застосовуваних матеріалів у виробництві продукції;
  • відсутність гарантійного зобов'язання;
  • відсутність тих платіжних систем, які вигідні саме вам;
  • обман покупця чи шахрайські дії, махінації з коштами (як правило - за передоплатою).

Час від часу ми раз у раз чуємо про те, що якийсь покупець доводить свою правоту, намагається повернути гроші або зовсім звертається за допомогою в кібер поліцію за фактом скоєного по відношенню нього шахрайського справи. Природно, такі ситуації засмучують і насторожують. Але, опинитися на сторінці так званих шахраїв або сайтів «невидимок» можна в тому випадку, якщо не знати, як вони виглядають, і чим відрізняються від справжніх онлайн-магазинів.

Як відрізнити фейковий інтернет-магазин меблів?


Шахрайство в мережі процвітає, але якщо знати деякі особливості, то ви з легкістю обійде такі небезпечні ситуації. Отже, як же відрізнити справжній сайт або інтернет-магазин від фейковий?

ТОП-5 порад


Порада №1 - Посилання на сайт з маркетплейсов

Кожен сайт, особливо виробника меблів, орієнтований на регулярні продажу оптом чи вроздріб. Здійснювати це шляхом продажу виключно через свій сайт - на першому етапі не виправдано. Тому товар реалізується через відомі і більш рейтингові сайти, наприклад, - Розетка, Пром чи інші майданчики. У чому особливість і перевага? Всі угоди перевіряються, проводиться також моніторинг продавця маркетплейсом. Є відгуки покупців і рейтиг сторін.

Порада №2 - Ціни

Якщо ми говоримо про виробника, то на сайті будуть найнижчі ціни, часто надаються лояльні пропозиції, знижки та акції на товар ідентичного якості, без шлюбів і недоробок. Дізнатися про такі акції можна як на Ютуб каналі, так і в персональній стрічці новин по підписці. Фейкові сайти або перепродажнікі, як правило, завищують ціни, або ціна підозріло низька - в 2 або навіть 3 рази нижче ринкової.

Порада №3 - Наявність контенту

Контент - це статті, опис, рекламні компанії, поради та рекомендації. Такий контент коштує грошей, але саме він дозволяє просувати сайт для пошукових систем. «Чорні» сайти або шахрайські магазини не зацікавлені в такому капіталовкладення, тому використовують більш прості схеми: розміщуються невидимі для читача, але помітні для пошукових систем тексти, скопійовані у інших джерел. Багато повторюваних безглуздих фраз з переспамом ключових слів - купити, магазин, крісло, столи тощо.

Так званий контент працює недовго - приблизно 1-2 місяці. За цей час сайт встигає прийняти заявки, зібрати гроші, і його блокують. Тому перша ознака «легитивности» інтернет-магазину - якісний і корисний контент, орієнтований на споживача, а не на пошукових роботів.

Порада №4 - Термін існування сайту

Як вже говорилося раніше - сайт «одноденка-невидимка» не існує довгий час. Для того щоб на деякий час обдурити пошукові системи Яндекса, Гугла або Хрома, потрібно куди менше часу, ніж наповнити його якісним «працюючим» контентом. Крім цього, специфіка пошукової бази провайдерів працює таким чином, що сайт показується покупцеві на його запит не відразу, а тільки через деякий час. Як правило, написана стаття починає працювати в пошуковику через кілька місяців. Тому якщо ви бачите сайт, якому від народження 3-4 місяці, і він уже на перших рядах в пошуковій базі - не поспішайте з покупками, ознайомитеся з відгуками, простежте динаміку, дізнайтеся адресу або склад.

Рада №5 - Виробництво

Якщо ми говоримо про інтернет-магазині меблів, який заявляє про свій товар, то потрібно запитає - а де ж виробництво, чи є адреса, на який можна приїхати і, так би мовити, в «живу» переглянути товар? Компанія Барські надає не тільки можливість подивитися товар всім бажаючим купити дійсно якісні меблі для дому або офісу, але і протестувати її.

Є окремий виробничий цех в зручній віддаленості від центру міста, де роблять крісла, також можна замовити «тест-драйв» і безпосередньо приміряти на себе те крісло, яке буде максимально зручним і комфортним.

Переваги покупки на офіційному сайті від виробника


Чому ж вигідно купувати крісла, столи або стільці онлайн для покупця?

  1. Немає ризику втратити гроші. Є кілька систем оплати: на карту (безнал), за частковою передоплатою з доставкою по місту, готівкою післяплатою при покупці через сайт з доставкою поштою або самовивозом. Вибираєте будь для себе зручний спосіб, отримуєте крісло, оплачуєте товар і радієте покупці.
  2. Постійне оновлення акцій, знижкових покупонів або розпродажів. Виробник - сам собі «господар», а тому в змозі моніторити продажу, контролювати і регулювати ціни на продукцію з вигодою як для покупця, так і для себе .
  3. Гарантія повернення. Проста опція, якою часто не користуються наші покупці через високої якості пропонованої продукції, але вона допомагає налагодити той самий контакт між покупцем і продавцем: ми гарантуємо повернення в разі невідповідності опису або заявленої якості протягом 14 днів, а покупець не боїться отримати « кота в мішку ».
  4. Гарантійне обслуговування. Якщо гарантія повернення регламентується Законом України про «права споживача», і є обов'язковим пунктом, то гарантійне обслуговування - добровільна опція. Ніхто не може змусити виробника меблів вказувати і забезпечувати гарантійне обслуговування певних термінів. Компанія Барські настільки впевнена в якості своєї продукції, що надає 5-річну гарантію на механізми і 2-річну на тканини, оббивку.
  5. Широкий асортимент продукції. Завдання продавця - продати товар, а ось завдання і мета виробника - зробити так, щоб цей товар був максимально зручним і комфортним для кожного споживача, і тільки потім стоїть мета - продати. Саме тому, асортимент продукції Барські постійно оновлюється, удосконалюються крісла, поліпшується їх дизайн, адже ми ростемо і прагнемо до досконалості заради нашого клієнта!

    Основна мета виробника Барські - не продати якомога більше крісел і стільців, а створити ідеально корисний і зручний продукт під кожного нашого клієнта.

Accept

Site use cookies